WAT KOST HET?

Mijn tarief is 45,- euro per uur. Omdat ik graag met jou de tijd wil nemen om de klus zorgvuldig en in jouw tempo te klaren (beslissen over wat wel of niet weg mag, kost vaak meer tijd dan je denkt), ben ik te boeken vanaf een dagdeel. Een dagdeel bedraagt 3 aaneengesloten uren (bijvoorbeeld van 09:00-12:00 uur of van 13:00-16:00). Het klinkt misschien als lang, maar geloof me: als je bezig bent met opruimen, dan vliegt de tijd en een uurtje is dan echt niks. Vandaar dus een blok van 3 uur achterelkaar. 

 

Behalve op werkdagen, ben ik ook werkzaam op zaterdag en zondag

 

Omdat ik van tevoren aan de hand van jouw ingestuurde foto's inschat hoeveel tijd er voor de klus nodig is, staat het te betalen bedrag vast. Mocht ik onverhoopt langer bezig zijn, dan is dat dus mijn probleem en niet het jouwe. Geen verrassingen achteraf dus! Gaat het over een grotere klus dan maak ik een prijs op maat.

 

De prijs is inclusief:

 

-Tips and tricks

 

- Wegbrengen van spullen naar kringloop (dingen die ik kan vervoeren per (bak)fiets, dus geen meubels of andere grote objecten. Indien je wel grote spullen hebt die weg moeten, kan ik je uiteraard wel helpen met het vinden van de juiste bestemming)

 

- Wegbrengen van van oud papier/glas/restafval afkomstig van de klus

Afzeggen kan kostenloos 48 uur vantevoren. Zeg je daarna af dan ben ik genoodzaakt 50% van het totaalbedrag in rekening te brengen. 

Woon je buiten de Ring van Amsterdam? In dat geval kom ik ook graag bij je langs, maar komen er wel nader te bepalen reiskosten bij. Omdat ik ook veel in de regio Sint-Laureins en Eeklo, België ben, kan ik ook daar bij je langskomen.