top of page

WAT KOST HET?

Mijn tarief is 45,- euro per uur. Omdat ik graag met jou de tijd wil nemen om de klus zorgvuldig en in jouw tempo te klaren (steeds beslissen over wat wel of niet weg mag, kost meer tijd dan je denkt), ben ik te boeken vanaf een dagdeel. Een dagdeel bedraagt 3 aaneengesloten uren (bijvoorbeeld van 09:00-12:00 uur of van 13:00-16:00). Het klinkt misschien als lang, maar geloof me: als je bezig bent met opruimen, dan vliegt de tijd en een uurtje is dan echt niks. Vandaar dus een blok van 3 uur achterelkaar. Een sessie kost dan 135,-

 

Boek je mij voor minimaal drie sessies achterelkaar, dan krijg je per sessie 10,- korting!  Een sessie kost dan 125,-  (tussen sessie 1 en 3 ligt dan maximaal 2 maanden)

Omdat  ik gebruik maak van de Kleine Ondernemersregeling (KOR), zijn mijn diensten vrij van BTW.

Afzeggen kan kosteloos 48 uur van tevoren. Zeg je daarna af dan ben ik genoodzaakt 50% van het totaalbedrag in rekening te brengen. 

 

Behalve op werkdagen, ben ik ook werkzaam op zaterdag en zondag

De prijs is inclusief:

 

-Tips and tricks

 

- Wegbrengen van spullen naar kringloop (dingen die ik kan vervoeren per fiets, dus geen meubels of andere grote objecten. Indien je wel grote spullen hebt die weg moeten, kan ik je uiteraard wel helpen met het vinden van de juiste bestemming). Moet ik vanwege de afstand met het ov komen, dan kan ik de spullen niet meenemen en is het de bedoeling dat je ze zelf wegbrengt.*

 

- Wegbrengen van van oud papier/glas/restafval afkomstig van de klus

Ook hiervoor geldt dat ik het alleen mee kan nemen indien ik met de 

fiets kom.*

 

* Mijn werkgebied beslaat Amsterdam en omdat ik om de week bij mijn vriend ben ook Aardenburg en omgeving. Voor Amsterdam geldt: woon je op 15 minuten fietsen van mijn huis, dan kom ik met de fiets. 

bottom of page